SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

No to Chrrrup!!!

Dwa miesiące potrwa intensywna kampania reklamowa najnowszej panierki firmy Kamis - Chrrrup

Kampania obejmie prasę kobiecą, handlową, tygodniki opiniotwórcze, internet oraz promocje w punktach sprzedaży.

Panierka Chrrrup!!! jest pierwszą na polskim rynku panierką o konsystencji ciasta. To produkt  przygotowany z myślą o konsumentach, którzy cenią sobie kreatywną, smaczną lecz mało absorbującą kuchnię.

Do tych osób skierowana jest również kampania promocyjno - reklamowa, której celem jest prezentacja innowacyjnego produktu oraz przedstawienie zalet nowej panierki. Kampania prowadzona będzie w najpopularniejszych tytułach prasy kobiecej min. VIVA, Claudia, Naj, Cosmopolitan, Olivia, Gala, Pani Domu, Wysokie Obcasy oraz w tygodnikach opiniotwórczych: Wprost i Newsweek.

Wsparciem kampanii prasowej dla tego nowoczesnego produktu będzie promocja w portalu internetowym Onet.pl oraz komunikatorze Gadu-Gadu. Nowym, niestandardowym środkiem komunikacji będzie również stworzenie serwisu internetowego www.chrrrup.kamis.pl, na którym nie tylko można przeczytać o zaletach Chrrrup!!!, ale również spróbować swoich sił w specjalnie przygotowanej grze komputerowej. Osoby, które zgromadzą największą ilość punktów otrzymają atrakcyjne nagrody.

Kampania obejmie również promocje w punktach sprzedaży, dla których przygotowano specjalne, atrakcyjne materiały POS

Za kreację kampanii oraz przygotowanie materiałów POS odpowiedzialna jest agencja Demo, media zaplanowała agencja MediaCom, projekt promocji internetowej przygotowała agencja Prograf Interactive.

Dołącz do dyskusji: No to Chrrrup!!!

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl