Nosorożec przez SMS
W nowej kampanii reklamowej przygotowanej przez agencję AHA dla EL2 wszystko jest możliwe
Kampania wizerunkowa obejmuje cztery motywy prasowe. Wszystkie komunikują rewelacyjną skuteczność działań marketingowych prowadzonych przez EL2. EL2 gwarantuje swoim klientom rezultaty przekraczające ich oczekiwania. Kampania ma na celu umocnienie marki EL2 w świadomości konsumentów, jako eksperta od marketingu mobilnego.
Skierowane do inteligentnego odbiorcy layouty są przewrotne i pełne humoru. Mają dotrzeć do osób odpowiedzialnych za komunikację marketingową w średnich i dużych przedsiębiorstwach. Jednocześnie mają to być osoby otwarte na nowości technologiczne i niekonwencjonalne rozwiązania w komunikacji.
Motyw "Nosorożec" przedstawia wielkie zwierze, które nie może zmieścić się w maleńkim SMS-ie. To symboliczny dowód na to, jak wielki jest odzew konsumentów na działania marketingu mobilnego EL2. "Pies" to sympatyczny shar-pei słynący z nadmiaru skóry, który ma zwizualizować przerost rezultatów działań EL2. W motywie "Chomik" headline zapowiada "upychanie przychodów", a zabawny gryzoń upycha w swych przepaścistych policzkach monety - zyski osiągane dzięki działaniom EL2. Czwarty motyw to "Króliki", rozmnażające się w niekontrolowany sposób w klatce, która jest do ich liczby nieadekwatna i zdecydowanie za ciasna. W ten sposób "pomnaża się" również zainteresowanie rynku klientem - dzięki działaniom marketingu mobilnego EL2.
Pierwszy motyw ukazał się 3 marca w Media i Marketing Polska. Kolejne będą publikowane w trzech następnych wydaniach (do końca kwietnia). Kampania obejmie również 4 kolejne wydania magazynu Brief.
Dołącz do dyskusji: Nosorożec przez SMS