SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania Parku Handlowego Bielany

Trwa kampania wrocławskiego Parku Handlowego Bielany, należącego do sieci Inter IKEA Centre Polska S.A.

Realizuje ją agencja Focus Advertising, obsługująca wszystkie parki handlowe tej sieci w Polsce.

Dwustopniowa kampania, mająca ukazać rozszerzanie się oferty wrocławskiego parku, oparta jest na koncepcji wykorzystania podobnego layoutu w obydwu wersjach. Różnice polegają na zmianach kolorystycznych paternu i użyciu odmiennych haseł. W ten sposób zachowana zostaje spójność komunikacji – kolejne odsłony billboardów są łatwo rozpoznawalne jako reklamy tego samego parku handlowego, a przy tym dostarczają nowych informacji.

       

Obecnie trwa druga część kampanii, informująca o tym, że Bielany rozszerzyły swoją ofertę o nową galerię meblową i Electro World.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Parku Handlowego Bielany

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl