Nowa kampania reklamowa sieci aptek Świat Zdrowia
Dom mediowy Media Concept zaplanował i kupił kampanię reklamowąsieci aptek Świat Zdrowia.
Akcja ma na celu zbudowanie rozpoznawalności marki orazpoinformowanie o dystrybuowanym w aptekach, bezpłatnym miesięczniku"Świat Zdrowia". Dodatkowo celem kampanii jest promowanie katalogunagród klubu stałego klienta - programu lojalnościowegopremiującego zakupy w sieci Świat Zdrowia.
Kampania obejmuje:
- prasę kobiecą, poradnikową, parentingową + wybrane tytułylokalne,
- internet: strony poświęcone tematyce - kobieta, zdrowie, dziecko,rozrywka,
- outdoor: citylight'y, siatki, reklama na autobusach, (wWarszawie, Śląsku, Toruniu),
- działania ambientowe w księgarniach.
Kampania potrwa do czerwca włącznie.
Kreacja przygotowana została we własnym zakresie przez ŚwiatZdrowia.
Sieć Świat Zdrowia, zrzesza pod jednym szyldem ponad 1400 aptekw całej Polsce. Największa koncentracja sieci ma miejsce wwojewództwach: wielkopolskim, śląskim, kujawsko-pomorskim imazowieckim.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania reklamowa sieci aptek Świat Zdrowia