SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania Toyoty Yaris

Saatchi & Saatchi Poland dla Toyoty Yaris

Saatchi & Saatchi Poland jest autorem ogólnopolskiej kampanii reklamowej Toyoty Yaris, która ma na celu zmianę pozycjonowania samochodu na auto idealne nie tylko dla kobiet, ale także dla par i młodych małżeństw.

"Lubisz prowadzić" - to hasło nowej kampanii telewizyjnej Toyoty Yaris. Trzy spoty reklamowe prezentują młode pary, które bez względu na to czy uprawiają jogging, leżą w łóżku, czy też właśnie biorą ślub, rywalizują o to, by znaleźć się po lewej stronie. Ponieważ lewa strona to ta, która umożliwia prowadzenie Yarisa.

"Dotąd Toyota Yaris była pozycjonowana jako eleganckie i niezawodne auto dla kobiet" - mówi Michał Krejza, Account Supervisor Saatchi & Saatchi Poland. "Teraz do jej zakupu chcemy zachęcić także partnerów młodych kobiet. Kampania ma wykreować nowy wizerunek Yarisa, który dzięki przestronnemu wnętrzu, dynamice i bogatemu wyposażeniu jest doskonałym samochodem dla par i młodych małżeństw."

Grupę docelową kampanii stanowią młodzi, wykształceni i dobrze zarabiający ludzie, którzy cenią sobie bezpretensjonalny prestiż. Spoty reklamowe emitowane będą w pierwszym i drugim programie TVP oraz na antenie TVN i TVN7. Kampania rozpoczęła się 29 września br. W listopadzie planowane jest poszerzenie działań reklamowych o prasę.

Za stronę kreatywną kampanii odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi Poland. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Zenith Media.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Toyoty Yaris

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl