Nowa kampania wizerunkowa Netii
Gruppa66 Ogilvy reklamuje " Lepszą perspektywę" Netii w trójwymiarze
Gruppa66 Ogilvy przygotowała najnowszą kampanię wizerunkową dla Netii - czołowego niezależnego operatora telekomunikacyjnego w Polsce. Celem kampanii jest budowanie wizerunku Netii jako firmy posiadającej najlepszą ofertę skierowaną do klientów biznesowych. W obecnej kampanii, stanowiącej element strategii "Lepsza perspektywa", podkreślona została elastyczność oferty i dostępność indywidualnych rozwiązań. Kampania telewizyjna, która rozpoczyna się 15 października potrwa do 7 listopada br. Outdoor uzupełni przekaz reklamowy przez cały listopad.
Tym razem "lepsza perspektywa" zyskała oprawę nowoczesnego, wirtualnego miasta, które powstaje na życzenie. W ten sposób Netia podkreśla w swojej kampanii elastyczność i konkurencyjność oferty skierowanej do biznesu oraz konsekwentnie buduje wizerunek "lepszej" firmy telekomunikacyjnej.
Na uwagę zasługuje sam film - przy jego produkcji wykorzystano połączenie techniki animacji trójwymiarowej z klasyczną techniką filmową. Skala zastosowania animacji 3D jest, jak na warunki polskie, pionierska. Spot wyprodukowało studio Graffiti Film. Produkcję nadzorował Ryszard Kłosowski (Gruppa66 Ogilvy). Wizję Agencji wcielił w życie reżyser i operator Łukasz Kośmicki w ścisłej współpracy z Tomkiem Siatkowskim, bardzo obiecującym młodym artystą pracującym w technice animacji 3D ze studia TPS. Efektem tej współpracy jest wykreowanie całkowicie wirtualnego, ultranowoczesnego miasta, po ulicach którego porusza się (prawdziwy tym razem) aktor. Oglądaną w filmie Netii architekturę zaprojektował Wojtek Saloni-Marczewski.
Zakończenie filmu zaskakuje złudzeniem perspektywicznym - park, w którym znajduje się bohater spotu okazuje się dachem wieżowca. Widz po raz kolejny uczestniczy w zabawie z perspektywą, która stała się już tradycją w komunikacji Netii. Ukazywanie niezwykłych i zaskakujących połączeń to formalny pomysł na urealnienie "lepszej perspektywy" w telekomunikacji, którą Netia zapewnia swoim klientom.
Po stronie klienta działania reklamowe koordynuje zespół Jacka Mrozika, Dyrektora Marketingu w składzie Beata Gałęza (Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej) i Jacek Trujnara (Starszy Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej). Agnieszka Grzymkowska (Group Account Director) i Anna Konopka (Senior Account Executive) obsługują Netię w agencji Gruppa66 Ogilvy. Kreacja została przygotowana przez Agatę Fiedler-Wieruszewską (Dyrektor Artystyczny) oraz Zuzannę Curio-Złotnicką (Copywriter) pod kierunkiem Ewy Zaborowskiej i Iwony Czerwińskiej.
Netia rozpoczęła współpracę z Gruppa66 Ogilvy w 2002 roku.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania wizerunkowa Netii