Nowa kolekcja tygodnika 'Naj'
Tygodnik "Naj" (G+J Polska) wprowadził wydanie specjalne "Rytmyprosto z Bollywood" do którego dołączona jest kolekcja pięciu płytz największymi hitami muzycznymi kina bollywoodzkiego.
Dodatkowo, w każdym z wydań czytelnicy znajdą: plakat, przepisykuchni indyjskiej oraz plotki o gwiazdach.
Pierwszy numer kolekcji ukazał się 14 lipca br. Cena wydaniaspecjalnego z płytą to 9,90 zł.
Wydawnictwo G+J Polska poinformowało także, iż drugi numertygodnika "Naj" po relaunchu (nr 28/08) sprzedał się w ilości 446tys. egz. Przypomnijmy, że sprzedaż pierwszego wydania pisma porelaunchu (nr 27/08) wyniosła 501 883 egz. (obie liczby torozpowszechnianie płatne razem, są to dane własne wydawcy).
Relaunch tygodnika jest wspierany kampanią promocyjną, którarozpoczęła się 29 czerwca i obejmuje telewizję, prasę i internet. Wkampanii bierze udział aktorka Joanna Kurowska, która zostałaambasadorką "Naj".
Dołącz do dyskusji: Nowa kolekcja tygodnika 'Naj'