Nowa Marka w Portfolio Grupy Żywiec
Anheuser-Busch wprowadza na polski rynek piwo Bud. Importerem marki jest Grupa Żywiec
Dystrybucją zajęła się firma Żywiec Trade Holding. Bud dostępny jest już w ekskluzywnych dyskotekach, klubach, pubach oraz punktach sprzedaży detalicznej
w największych polskich miastach.
"Polska to ważny rynek zagraniczny, który daje koncernowi Anheuser-Busch fantastyczną możliwość rozwoju sprzedaży marki Bud. Od jakiegoś czasu rośnie w Polsce popyt na międzynarodowe piwa premium typu lager i jesteśmy przekonani, że polskim konsumentom przypadnie do gustu czysty, rześki i orzeźwiający smak piwa Bud" - powiedział Andrew J. Day, wiceprezes i dyrektor generalny Anheuser-Busch Europe Ltd.
Bud został wprowadzony na rynek jako międzynarodowe piwo premium typu lager. Wsparcie marketingowe obejmuje reklamę telewizyjną, promocje w punktach sprzedaży detalicznej i gastronomii. Koncern Anheuser-Busch wykorzysta liczne przykłady międzynarodowego sponsoringu piwa Bud w celu dotarcia do konsumentów piwa w Polsce, włącznie z "oficjalnym sponsoringiem piwnym" Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2006 w Niemczech.
"Marka Bud jest jedną z najpopularniejszych marek piwa na świecie. Myślę, że dobrze się stało, że będzie dostępna także dla polskich konsumentów" - mówi Krzysztof Rut, dyrektor ds. korporacyjnych Grupy Żywiec.
Piwo Bud jest dostępne w Polsce w jednorazowych butelkach typu longneck o pojemności 0,33 l oraz puszkach o pojemności 0,47 l, po cenie zbliżonej do ceny innych piw międzynarodowych premium typu lager.
Dołącz do dyskusji: Nowa Marka w Portfolio Grupy Żywiec