Nowa Oferta Ad.net
Nowa oferta sprzedaży w największej polskiej internetowej sieci reklamowej
Interaktywna sieć reklamowa Ad.net z dniem 1 lipca wprowadza nową ofertę dla reklamodawców, jednocześnie modyfikując swoją strategię działania i pozycjonowania się na rynku reklamy internetowej.
Strategia ta zakłada zmiany zarówno w samym portfolio sieci, jak i ofercie skierowanej do reklamodawców.
"Po kilku latach działalności na rynku internetowym oraz osiągnięciu pozycji zdecydowanego lidera wśród sieci reklamowych, nastąpiła konieczność zmian dotyczących pozycjonowania sieci. Kierunek, w którym zmierza Ad.net, to dom sprzedaży takich mediów interaktywnych, które są zdecydowanymi liderami w swoich kategoriach oraz oferta produktów, które były do tej pory charakterystyczne dla największych portali - czyli uniwersalne rozwiązania dla reklamodawców, z dużym naciskiem na jakość naszych witryn, produktów oraz obsługi klienta" - Marek Rusiecki, Dyrektor Zarządzający Ad.net S.A.
Celem Ad.net jest taka konstrukcja swojego portfolio i oferty dla reklamodawców, która pozwoli im na zrealizowanie wszelkich celów reklamowych, a serwisom współpracującym z siecią na maksymalizację przychodów z tytułu sprzedaży reklamy. W związku z różnorodnym charakterem działań promocyjnych prowadzonych przez reklamodawców w internecie, Ad.net wyselekcjonował w swojej ofercie produkty, których wspólną cechą jest określenie "Premium":
<li> Serwisy
<li> Zasięg
<li> Formy reklamy
<li> Pakiety
<li> Akcje
<li> E-mail
Dodatkowe zmiany dotyczą także struktury firmy i działu sprzedaży. Stworzono nowe stanowisko - Dyrektora ds. Obsługi Klientów, które objął Adam Wysocki, dotychczasowy Key Account Manager Ad.net. "Mała rewolucja w firmie już się właściwie zakończyła." - mówi Adam Wysocki - "Wszelkie zmiany, które rozpoczęliśmy kilka miesięcy temu, doprowadziły do tego, że już od 1 lipca jesteśmy gotowi do działania w oparciu o nowy system obsługi klienta. Wierzę, że wpłynie on znacząco zarówno na poziom sprzedaży, jak i satysfakcji naszych klientów z jakości współpracy".
W najbliższym czasie nastąpią pierwsze prezentacje nowej strategii, oferty i struktury firmy reklamodawcom.
To dopiero początek zmian w strategii Ad.net. Do końca roku firma planuje wprowadzenie na polski rynek kolejnych unikalnych rozwiązań z zakresu marketingu online, które w znaczny sposób wpłyną na reklamę internetową w Polsce. W planach jest również dalsza ekspansja Ad.net na rynkach europejskich (firma obecnie ma swoje przedstawicielstwa na Litwie, Łotwie i w Estonii).
Dołącz do dyskusji: Nowa Oferta Ad.net