Nowa oprawa EuroNews
Europejski kanał informacyjny EuroNews całkowicie zmienił swojąoprawę graficzną.
Rebrandingiem, któremu towarzyszy kampania reklamowa, zajęła sięfrancuska firma FFL Paris - informuje serwis Brand Republic.
To pierwsza zmiana oprawy graficznej w 15-letniej historiistacji, którą uruchomiła grupa 11 europejskich nadawców publicznychw celu dostarczenia widzom alternatywnego źródła informacji dlaamerykańskiego kanału CNN.
Nowa oprawa graficzna EuroNews, z logo w postaci kółka w kolorzebiałym oraz sloganem "czysty", ma na celu podkreślenie, że stacjaprezentuje informacje bezstronnie. Jednocześnie uaktualniony zostałrównież internetowy serwis kanału, a przez pierwsze trzy dni całąprzestrzeń reklamową na stronie wykupiła firma Nokia.
Rebrandingowi towarzyszyła kampania prasowa w wielu największycheuropejskich dziennikach, m.in. w Financial Times i Guardianie.
Każdego roku EuroNews otrzymuje 50 milionów euro dofinansowaniaod Europejskiej Unii Nadawców (European Broadcasting Union - EBU).Unikalność stacji polega na tym, że nie ma w nim prezenterów, anewsy prezentowane są w postaci obrazu i tekstu, którym towarzyszykomentarz m.in. w angielskiej, francuskiej i niemieckiej wersjijęzykowej.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Nowa oprawa EuroNews