Nowa polska telewizja - TV Nieruchomości
Trwają prace nad uruchomieniem TV Nieruchomości. Prezesem stacji będzie Michał Figurski, dyrektor programowy Antyradia.
Na początku 2006 roku ma ruszyć nowy kanał satelitarny - TV Nieruchomości. Telewizję uruchamia spółka TV Nieruchomości sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Jej właścicielami są: Michał Figurski (33 proc.), Paweł Kwaśniewski - jako osoba fizyczna (3 proc.), TOtamTO Media&Tv sp z o.o. (30 proc.) oraz jeszcze jedna osoba, która zastrzegła sobie anonimowość (33 proc.).
- Kanał ma ruszyć w 2006 na wiosnę. Termin zależy jednak od porozumienia końcowego z operatorami sieci kablowych oraz z platformami cyfrowymi. Z większością jesteśmy już "po słowie", ale trzeba pozapinać szczegóły - powiedział wortalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Kwaśniewski, członka zarządu TOtamTO Media&TV.
Kanał nie będzie kodowany i ma nadawać 24 godziny na dobę.
W zakres tematyczny kanału wchodzą takie dziedziny jak: developerka, oferta agencji nieruchomości, nieruchomości biurowo-komercyjne, nieruchomości ziemskie (działki budowlane, rolnicze, lasy, itp), materiały budowlane i wykończeniowe, architektura wnętrz, architektura ogrodów, poradnictwo budowlano-finansowe, wyposażenie mieszkań i domów.
- Czyli właściwie wszystko, co wiąże się mieszkaniem i biurem - dodaje Paweł Kwaśniewski.
Prezesem kanału będzie Michał Figurski, dyrektor programowy Antyradia, który nadal pozostanie w stacji.
- Ze względu na specyfikę kanału grupą, którą jesteśmy zainteresowani to ludzie, którzy zmieniają swoje mieszkania lub domy na bardziej luksusowe, osiągnęli już pewien status majątkowo-społeczny i decydują się na podniesienie poziomu swojego życia. Z drugiej strony nie zapominamy o młodych, lepiej ustawionych materialnie, którzy po raz pierwszy szukają lub wyposażają swoje mieszkania i domy - mówi wortalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Kwaśniewski.
Docelowo zatrudnienie TV Nieruchomości będzie niewielkie (ze względu na specyfikę stacji) - 10-15 osób. Całość sprzętu telewizyjnego oraz know-how dostarczy TOtamTO Media & TV.
A skąd taki pomysł?
- Pomysł powstał kilka miesięcy temu z potrzeby własnej, ze zniesmaczenia poziomem i zawartością informacji w mediach reklamujących nieruchomości (internet, gazety, miesięczniki). Nic tam nie widać, brak kompletu informacji. Z drugiej strony znam brytyjską TV Real Estate, takie kanały istnieją w Ameryce Południowej i w USA. Podobny powstaje w Zatoce Perskiej. To sprawdzone wzorce, ale my idziemy trochę dalej - nie tylko nieruchomością, ale też wyposażenie, metody budowania, materiały wykończeniowe, meble, sposoby finansowania, itp. To też pierwszy projekt w RP multimedialnej zintegrowanej platformy - kanał telewizyjny, internet, callcenter, sms. Oczywiście wiele kanałów wykorzystuje te możliwości, ale nie wszystkie razem jako zintegrowanej platformy informacyjno-reklamowej (np. agencje nieruchomości będą mogły z poziomu swojego komputera wrzucać nowe oferty na ekran tv i do call center i do internetu, a zarejestrowany użytkownik ofertę dostanie mms na swój telefon komórkowy) - dodaje Paweł Kwaśniewski.
Koszt uruchomienia kanału ma wynieść ok. 1 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Nowa polska telewizja - TV Nieruchomości