Nowa twarz w Call Center Poland SA
Anita Bejgier została Konsultantem w dziale Telecom Solutions w Call Center Poland S.A.
Jej obowiązki to doradztwo i przygotowywanie dedykowanych rozwiązań telekomunikacyjnych dla nowych klientów.
Aneta jest absolwentką Socjologii i Pedagogiki Specjalnej (Collegium Civitas i Akademia Pedagogiki Specjalnej). Do tej pory pracowała w SMG/KRC Poland Media S.A. w Dziale Badań Telefonicznych CATI. Była odpowiedzialna za koordynowanie projektów, rekrutację, selekcję i szkolenia dla ankieterów telefonicznych.
Dzial Telecom Solutions w Call Center Poland SA świadczy usługi telekomunikacyjne w zakresie analizy kosztów połączeń i opłat abonamentowych, analizy przewidywanych oszczędności, optymalizacji systemów telekomunikacyjnych (centrale, łącza), usprawnień kontaktu z operatorem i reakcji operatora na zgłoszenia.
Dołącz do dyskusji: Nowa twarz w Call Center Poland SA