SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe osoby w agencji reklamowej Sinea Plus

Dział kreacji agencji reklamowej Sinea Plus powiększył się o dwie nowe osoby

Do zespołu dołączyły na stałe Hanna Bagdach - art director i Renata Pawłowska-Maciak, copywriter.

Hanna Bagdach swoją karierę zawodową zaczynała w szwedzkim wydawnictwie TM-SEMIC na stanowisku grafika. Przez siedem lat związana była z agencją AMC Studio 4, gdzie zajmowała stanowisko art directora.

Pracowała między innymi dla klientów z branży finansowej: Kredyt Banku, Fortis Banku, Pioneer Pekao Investments, farmaceutycznej: GlaxoSmithKline, SchwarzPharmy, a także dla British American Tobacco, Cadbury Wedel, Augusto. Przygotowywała projekty zarówno kampanii ATL, jak i BTL.

Obecnie uczestniczy w pracach dla m.in.: Sampo, Catalina Group, Cadbury Wedel i GlaxoSmithKline. Prywatnie interesuje się parapsychologią i zjawiskami nadprzyrodzonymi.

Renata Pawłowska-Maciak, absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu (filologia polska) oraz Podyplomowego Studium Public Relations w Wyższej Szkole Bankowości, Finansów i Zarządzania w Warszawie, od niemal czterech lat związana jest z branżą reklamową i PR. Jako account manager w TBG-Public Relations obsługiwała Telekomunikację Polską i Grupę PZU (relacje z mediami, kampanie wizerunkowe).

Następnie obejmowała stanowisko copywritera w AMC Studio 4, współpracując między innymi z GlaxoSmithKline, Cadbury Wedel, OBI i Pioneer Pekao Investments. W Sinea Plus odpowiedzialna jest nie tylko za stronę tekstową reklamy, ale również za wizerunek agencji. Pasjonuje się fitnessem i… historią PRL.

„Rozbudowa Działu Kreacji wiąże się z nowymi zleceniami, jakie ostatnio udało nam się zdobyć - powiedziała Anna Zaczykiewicz, dyrektor zarządzająca agencji - są to głównie projekty z zakresu ATL, dlatego zależało nam na poszerzeniu zespołu o osoby mające doświadczenie przy tego typu kampaniach. Wierzę, że wspólnie uda nam się wygrać wiele poważnych przetargów.”

Sinea Plus powstała w 1997 roku i jest agencją full-service średniej wielkości. Wśród jej klientów są między innymi: Unilever Poland, GlaxoSmithKline, L’Oreal, Cadbury Wedel, Kraft Foods, Bakoma, Sampo.

Dołącz do dyskusji: Nowe osoby w agencji reklamowej Sinea Plus

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl