Nowe pakiety sieci Ad.net
Duże zainteresowanie nową ofertą internetowej sieci reklamowej Ad.net
Od lipca największa polska sieć reklamowa Ad.net oferuje nowe pakiety sprzedażowe w oparciu o wybrane, najlepsze serwisy dostępne w ofercie, które zastąpiły wycofane klasyczne pakiety Run on Category. Ad.net oferuje 7 Pakietów Premium:
TOP 6$
TOP Mobile
TOP Newsroom
TOP RMM
TOP Szkoła-Edukacja
TOP Panie
TOP Panowie
TOP Muza
Pakiety zostały stworzone w oparciu o poniższe założenia:
- Wykorzystanie najlepszych serwisów sieci Ad.net (marka + zasięg + profil)
- Efektywność zasięgowa
- Efektywność kosztowa
- Konkurencyjność w stosunku do sekcji tematycznych portali i konkurencyjnych serwisów tematycznych
- Budowa pakietów w oparciu o rzeczywistą tematykę i badanie gemiusAudience
- Realizacja rzeczywistych potrzeb reklamodawców.
- Pakiet TOP zostały stworzone w oparciu o najpopularniejsze, największe witryny w sieci Adnet i zmodyfikowane (np. zamiast tematyki biznes, która wydawała się zbyt szeroka,TOP 6$ obejmuje tylko serwisy finansowe; zamiast pakietu rozrywka - TOP muza jako lepiej sprofilowany itp). Dodatkowo posiłkowaliśmy się badaniami GA, aby
profil użytkownika pakietu był atrakcyjny dla reklamodawców. Istotna jest także wycena - nie są to pakiety tanie, lecz z założenia droższe, 'ekskluzywne'. W zamian za wyższą cenę reklamodawca otrzymuje spakietowane najlepsze marki oraz zasieg konkurencyjny do sekcji tematycznych portali - mówi nam Marek Rusiecki, Dyrektor Zarządzający sieci Adnet.pl.
- Specjalnie unikamy podawania składu pakietów na naszej stronie WWW - to kolejny zabieg chroniący nas przed konkurencją - oczywiście nasi klienci
otrzymali szczegółową ofertę - dodał Marek Rusiecki.
Założenia zakupu Pakietów Premium:
Minimalne zamówienie: 100 000 emisji dowolnej formy reklamy
Standardowa częstotliwość: 1 (możliwość wyboru dowolnej częstotliwości)
Dowolne formy reklamy, zgodnie z cennikiem danego pakietu
Dane ilościowe pochodzą z badania gemiusAudience (kwiecień 2004)
- Mimo okresu wakacyjnego - nowe pakiety cieszą się niesamowitą popularnością i zmiana naszej oferty była słuszna - mówi nam Marek Rusiecki, Dyrektor Zarządzający sieci Ad.net.
Dołącz do dyskusji: Nowe pakiety sieci Ad.net