Nowe piwo w Grupie Carlsberg Okocim
Grupa Carlsberg Okocim S.A. wprowadza na rynek nową markę piwa - Harnaś
Grupa Carlsberg Okocim S.A. wprowadza na rynek nową markę piwa - Harnaś. Piwo dostępne jest w sprzedaży od 28 marca w południowo - wschodniej i południowo - środkowej Polsce, a od połowy kwietnia w całym kraju.
„Badania przeprowadzone wśród piwoszy wykazały, że Harnaś jest piwem z charakterem. Tradycja i doświadczenie okocimskich piwowarów nadały mu intensywny, głęboki, szlachetny smak.” – mówi Magda Kropaczek, Marketing Manager w Carlsberg Okocim. Harnaś, klasyczne piwo o poziomie ekstraktu 11,7% i zawartości alkoholu 5,7%, kierowany jest do osób ceniących dobry smak, wybierających piwa markowe, o zdecydowanym męskim charakterze – dodaje.
Narodzinom Harnasia towarzyszy silne wsparcie reklamowe. 1 kwietnia ruszyła kampania billboardowa w południowej Polsce. Wkrótce rozpocznie się kampania telewizyjna o zasięgu ogólnopolskim.Wsparciem są programy handlowe i promocja w miejscach sprzedaży.
Twórcą nazwy produktu, hasła reklamowego, projektu opakowań i kreacji BTL jest agencja WILK STUDIO. Za kreację ATL odpowiada agencja RED8. Agencją zamawiającą media jest UNIVERSAL MCCANN.
Dołącz do dyskusji: Nowe piwo w Grupie Carlsberg Okocim