Nowość "Gazety Wyborczej"
Mapy Świata - nowa bezpłatna seria "Gazety Wyborczej"
"Mapy Świata. Ilustrowany atlas świata w 24 odcinkach" to nowy cykl bezpłatnych wkładek w "Gazecie Wyborczej", który rozpocznie się 15 marca 2005. W ramach cyklu ukaże się 24 złożonych plakatów przedstawiających mapy świata, kontynentów i regionów a także mapy tematyczne. Jest to kolejna seria wydawnicza "Gazety Wyborczej" o wysokich wartościach edukacyjnych.
Nowa kolekcja "GW" ma uzupełnić "domową bibliotekę", w której znajdują się już Kolekcja literatury, Encyklopedia oraz wiele bezpłatnych dodatków edukacyjnych.
15 marca na start czytelnicy otrzymają teczkę do zbierania map, a następnie we wtorkowych i środowych wydaniach "Gazety Wyborczej" otrzymają w sumie 24 dwustronne plakaty w wymiarze 800 x 540 mm, w tym: mapę świata, 6 map kontynentów, 49 map regionów oraz mapę Polski. Dodatkowo plakaty te będą zawierać tematyczne mapki dotyczące np. zaludnienia, PKB, wyznań, języków i migracji oraz najważniejsze informacje o krajach świata. Cykl będzie trwał 13 tygodni i ostatni plakat ukaże się 8 czerwca.
"Mapy Świata. Ilustrowany atlas świata w 24 odcinkach" to pomysł redakcji Gazety Wyborczej, realizowany we współpracy z wydawnictwem kartograficznym Demart. Wydawnictwo Demart Sp. z o.o. jest autorem publikacji "Świat w trzech wymiarach" uznanej przez magazyn "Książki" za książkę roku 2004. Demart realizował już wcześniej dla "Gazety Wyborczej" Atlas Integracji Europejskiej.
Kampania reklamowa przygotowana została przez agencję reklamową DDB Warszawa i zawiera reklamę zewnętrzną, telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat i Discovery Channel), radio przypominające o kolejnych odcinkach oraz zapowiedzi promocyjne w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach.
Dołącz do dyskusji: Nowość "Gazety Wyborczej"