Nowy kanał dla nastolatków
Rusza kampania reklamowa nowego kanału telewizyjnego dla młodzieży - ZigZap
16 października startuje nowy kanał telewizyjny dla młodzieży - ZigZap. Już z początkiem października rusza jego kampania reklamowa w mediach ogólnopolskich.
Kampania reklamowa ZigZapa rozpoczyna się na początku października i potrwa do połowy listopada. Skierowana jest do grupy docelowej kanału, nastolatków w wieku 10 - 15 lat. Na kampanię składają się reklamy prasowe, spot telewizyjny oraz reklama internetowa. Ogłoszenia ZigZapa ukażą się w następujących tytułach prasowych: Teges, Witch, Bravo, Bravo Sport, Bravo Girl, Twist, CD Action, Click!. Spot telewizyjny będzie można zobaczyć na antenach dwóch stacji muzycznych MTV Polska i VIVA Polska. Dodatkowym medium wykorzystywanym w kampanii będzie internet; reklamy ZigZapa ukażą się w serwisach branżowych, na stronach poświeconych rozrywce oraz przy czatach i blogach przeznaczonych dla młodych ludzi.
Kampania nowej stacji została przygotowana przez agencję reklamową Euro RSCG oraz dom mediowy Media Planning Group. Dodatkowym elementem kampanii launchingowej ZigZapa będzie akcja BTL-owa przeprowadzona w gimnazjach w całej Polsce, która została opracowana przez A2 Advertising & Marketing.
ZigZap powstaje w ramach struktur CANAL+ CYFROWY Sp. z o.o. i będzie jedyną stacją telewizyjną w Polsce skierowaną do młodzieży w wieku gimnazjalnym. Zastąpi dotychczasowy kanał dziecięcy MiniMax. Koncepcja i oferta programowa ZigZapa zostały oparte o wyniki szczegółowych badań ilościowych i jakościowych, przeprowadzonych latem br. Podczas prac nad założeniami nowej stacji wykorzystano ponadto ankietę internetową, w której wzięło udział ponad 7 tysięcy młodych widzów.
ZigZap oferować będzie własne autorskie produkcje: znany z kanału MiniMax popularny magazyn kulturalno-rozrywkowy Maqlatura oraz 5 nowych programów: Przymierzalnia (moda, tematyka dziewczęca), Trans Sport (sport), Krewni i Znajomi Królika (zwierzęta), Wielka Płyta (muzyka) oraz magazyn Czat (reportaż z chatu ze znaną osobistością).
Już w momencie startu ZigZap docierać będzie do prawie 2 milionów gospodarstw domowych za pośrednictwem platformy CYFRA+ oraz sieci kablowych.
Dołącz do dyskusji: Nowy kanał dla nastolatków