Nowy klient Saatchi & Saatchi
Agencja Saatchi & Saatchi wygrała przetarg na full-serwisową obsługę budżetu marki Nałęczowianka dystrybuowanej przez koncern Nestle Waters Polska
Przetarg rozpoczął się w grudniu 2004 r. i został rozstrzygnięty w bieżącym tygodniu. Poza Saatchi & Saatchi brały w nim udział agencje: DDB Warszawa i Ad Fabrika FCB. Umowa ma charakter długoterminowy.
Planowaniem i zakupem mediów dla Nałęczowianki zajmuje się dom mediowy Universal McCann, a za działania PR związane z tą marką odpowiada agencja 180 ° PR.
Nałęczowianka należy do segmentu wód premium. Według ACNielsen w grudniu 2004 r. udział ilościowy marki Nałęczowianka w rynku wód wyniósł 10,9 proc. co dało jej drugie miejsce.
Dołącz do dyskusji: Nowy klient Saatchi & Saatchi