Nowy nabytek ARBOmedia Polska
Ogólnopolska sieć miejskich serwisów informacyjnych Naszemiasto.pl w ofercie Domu Sprzedaży Mediów ARBOmedia Polska
W połowie sierpnia 2003 roku Dom Sprzedaży Mediów ARBOmedia Polska nawiązał współpracę z serwisem Naszemiasto.pl. ARBOmedia zajmować się będzie wyłączną sprzedażą powierzchni reklamowej witryny. (więcej poniżej)
|
Naszemiasto.pl to największa w Polsce sieć miejskich serwisów informacyjnych. Obejmuje 104 miasta rozmieszczone w różnych regionach kraju. Naszemiasto.pl dysponuje potężnym zapleczem medialnym. Internetowi partnerzy serwisu to Wirtualna Polska, Gratka.pl oraz Telemagazyn.pl. Wsparcie prasowe stanowią dzienniki prasy regionalnej. Są to: Dziennik Łódzki, Express Ilustrowany, Gazeta Poznańska, Dziennik Zachodni, Trybuna Śląska, Gazeta Wrocławska, Gazeta Krakowska, Dziennik Bałtycki. Witryna wspierana jest także przez bezpłatne tygodniki "Naszemiasto". Właścicielem witryny jest Grupa Wydawnicza Polskapresse.
Serwisy internetowe Naszemiasto.pl dostarczają użytkownikom pełnych informacji lokalnych. Internauci znajdą w nich aktualne wiadomości, zapowiedzi i opisy imprez, repertuary kin i teatrów, adresy klubów i lokali gastronomicznych, rozkłady jazdy oraz plany miast. Dostępne są także informacje kulturalne, sportowe oraz archiwum prasowe. Witryny Naszemiasto.pl posiadają rozbudowane działy poświęcone rozrywce. Użytkownicy mają możliwość ściągania logosów i dzwonków do telefonów komórkowych, wysyłania elektronicznych kartek pocztowych oraz zakładania własnych stron www. Internauci mogą też poczytać opisy gier komputerowych, recenzje filmów oraz płyt CD.
Według badania Prawdziwy Profil z czerwca 2003 roku, witryny Naszemiasto.pl odwiedza blisko 300 000 unikalnych użytkowników miesięcznie, a liczba odsłon serwisów przekracza 4,7 mln. Dane te jednoznacznie pokazują, jak silną pozycję w polskim Internecie zajmuje sieć miejskich serwisów informacyjnych Naszemiasto.pl.
Dołącz do dyskusji: Nowy nabytek ARBOmedia Polska