Nowy numer rocznika "Made in Poland" przynosi informacje dla branży IT i bankowości
Na rynku ukazał się nowy numer anglojęzycznego rocznika "Made in Poland" (Grupa Valkea Media). Skierowany jest do zagranicznych inwestorów, chcących rozwinąć biznes w Polsce. Przygotował go zespół redakcyjny magazynu "Warsaw Business Journal".
Redakcja rocznika skupia się na prezentacji polskiej gospodarki przedstawicielom zagranicznych kapitałów. Pismo skierowane jest do eksporterów, importerów, przedstawicieli organizacji biznesowych, ambasad i konsulatów zagranicznych w Polsce. Tegoroczne wydanie zawiera szczegółowe analizy wybranych sektorów, m.in.: IT, logistyki, bankowości, motoryzacyjnego, czy nieruchomości. Wydaniu publikacji towarzyszyła konferencja, skupiająca przedstawicieli instytucji samorządowych, ambasad, izb przemysłowo-handlowych, miast, sektora MŚP i eksporterów.
Rocznik „Made in Poland” wraz z miesięcznikiem "Warsaw Business Journal" oraz rocznikami: „Book of Lists” i „Investing in Poland”, wchodzi w skład grupy tytułów biznesowych wydawanych pod marką Warsaw Business Journal Group.
Dystrybuowany jest w sieciach sprzedaży detalicznej oraz na najważniejszych wydarzeniach gospodarczo-ekonomicznych w kraju i za granicą m.in. MIPIM, CEEQA, EXPO REAL, EFNI, Europejskim Kongresie Gospodarczym czy Forum Ekonomicznym w Krynicy. Dostępny jest poprzez wydawnictwo, w tym w prenumeracie z innymi tytułami wchodzącymi w skład grupy. Wydawca nie podaje nakładu.
Dołącz do dyskusji: Nowy numer rocznika "Made in Poland" przynosi informacje dla branży IT i bankowości