Nowy Peugeot 207 wjeżdża na rynek
Agencje Euro RSCG Warsaw i Euro RSCG 4D przygotowały kampanię reklamową wprowadzającą na rynek nowy model Peugeot 207, który rozszerza gamę modeli w segmencie B.
To już trzecia w tym roku premiera Peugeot.
W celu wypromowania nowego Peugeot 207 agencje Euro RSCG Warsaw i Euro RSCG 4D przygotowały zintegrowaną kampanię reklamową wykorzystującą całą gamę narzędzi ATL i BTL. Kreacja podkreśla, że bywają chwile, które przeżywa się intensywniej.
Kampania została podzielona na dwie części: kampanię zapraszającą klientów na Dni Intensywnych Doznań (Dni Otwarte) nowego modelu (odbywające się w dniach 8-11.06.2006 r.) oraz kampanię wizerunkową podkreślającą charakter nowego modelu.
Kampania prowadzona będzie w telewizji, prasie, radiu oraz przez outdoor. W telewizji, radiu i outdoorze.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Initiative Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Nowy Peugeot 207 wjeżdża na rynek