Nowy "Świat Energii"
"Świat Energii" w nowej szacie graficznej
Od stycznia br. zmieniła się szata graficzna miesięcznika "Świat Energii" wydawanego przez Migut Media S.A. Jest to obok nowego layoutu "Świata Telekomunikacji" kolejna ale nie ostatnia zmiana wizerunku pism segmentu business-to-business (B2B), jaką w tym roku zamierza wprowadzić wydawnictwo.
"Świat Energii” zmienił layout w kierunku większej przejrzystości i uporządkowania. Obecna makieta wyróżnia się oszczędnością kolorystyczną (3 kolory), jednym typem czcionki, skondensowaniem tekstów dzięki zmniejszonej interlinii, krótkimi hasłowymi tytułami.
Celem tych zmian jest przede wszystkim osiągnięcie prostoty, ładu i przejrzystości miesięcznika a tym samym ułatwienie czytelnikowi poruszania się pomiędzy sekcjami pisma oraz zwrócenie jego uwagi na najważniejsze oraz najbardziej interesujące zagadnienia.
Autorem nowego layoutu jest Studio Atlantis, pracujące m.in. dla: Beckers, Optirock, TP S.A., HIAB, Gullfiber, TVP, NCC.
W ubiegłym roku Migut Media S.A. zmieniło szatę graficzną wydawanych przez spółkę pism w segmencie business-to-consumer (B2C) Audio-Video i Video-Mix, jak również z sukcesem wprowadziło na rynek nowy miesięcznik poświęcony tematyce dekoracji wnętrz „Villa”.
Na ten rok spółka planuje kolejną fazę zmian, tym razem w segmencie pism B2B. W niedalekiej przyszłości nowy layout zyskają wydania specjalne dwóch miesięczników: „Świata Telekomunikacji” i „Świata Energii”.
„Świat Energii” to pismo poświęcone tematyce związanej z produkcją, przesyłaniem, dystrybucją i handlem energią, gazownictwem i ciepłownictwem. Jest adresowane do odbiorcy instytucjonalnego, ukazuje się w nakładzie 6 000 egzemplarzy.
Cena egzemplarza wynosi 10 złotych. Redaktorem naczelnym miesięcznika jest Krzysztof Golachowski.
Dołącz do dyskusji: Nowy "Świat Energii"