Nowy szef TVN Turbo
Maciej Maciejowski, pełniący dotychczas obowiązki Marketing Managera telewizji tematycznych TVN, objął stanowisko szefa TVN Turbo.
Maciejowski zastąpił Grzegorza Płazę, który przeszedł do nowego projektu w ramach Grupy ITI.
„Maciej Maciejowski pracuje w TVN24 od listopada 2004. Od stycznia 2006 pełnił funkcję Marketing Managera, odpowiadając za marketing telewizji TVN24, TVN Meteo, TVN Turbo i TVN Style. Stanowisko Marketing Managera pozostaje nieobsadzone” – informuje Anna Sawa, PR TVN.
TVN Turbo to pierwsza polska telewizja tematyczna skierowana do mężczyzn i jednocześnie pierwsza telewizja z bardzo silnym akcentem motoryzacyjnym. Na program TVN Turbo składa się kilkanaście magazynów polskich i zagranicznych, przedstawiających wyczerpujące spektrum wiedzy o branży motoryzacyjnej, a także wielu dziedzinach pokrewnych.
W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych, TVN Turbo w maju br. miał 0,51 proc. udziałów w rynku.
Dołącz do dyskusji: Nowy szef TVN Turbo