Nowy tygodnik
Ozon Media zakończyła badania jakościowe
Ozon Media, spółka przygotowująca nowy tygodnik opinii, zakończyła badania jakościowe jednego ze swoich ostatnich wydań zerowych - informuje "Media i Marketing Polska".
Dla wydawnictwa przeprowadziła je firma badawcza MR Inside. Wyniki fokusu nie są ujawniane.
Jak mówi "MiMP" Jan Dybczyński, prezes Ozon Media, nowy tygodnik opinii, którego nazwa ani data wejścia nie są jeszcze znane, będzie "szukał własnego miejsca na rynku".
- Zamierzamy znaleźć się w lidze tworzonej przez istniejące tygodniki opinii. Również będziemy produktem masowym, dostarczającym bieżących informacji. Jednak chcemy mieć rozpoznawalną, własną tożsamość budowaną na wartościach i odległą od afer partyjnych - powiedział Jan Dybczyński. Ozon Media zatrudnia w tej chwili ok. 40 osób, docelowo ma być ich 60.
Dołącz do dyskusji: Nowy tygodnik