Nowy tytuł obsługiwany przez Ad Concept
Zajmująca się sprzedażą reklam w prasie firma Ad Concept pozyskałanowego klienta. Została nim spółka Mediartis, wydająca magazyn "Domz Pomysłem" dla sieci budowlanych hipermarketów Leroy Merlin.
Kierownikiem biura reklamy "Domu z Pomysłem" w strukturze AdConcept została Anita Zugaj, która wcześniej pracowała w AcxiomPolska oraz w biurze reklamy wydawnictwa VFP Communicatons.Sprzedażą reklam w tym tytule zajmować się będzie cały,ośmioosobowy zespół Ad Concept.
"Dom z Pomysłem" to magazyn skierowany do osób budujących,remontujących lub urządzających mieszkanie oraz zainteresowanychoryginalnymi rozwiązaniami w zakresie aranżacji wnętrz. Pismo jestdostępne w punktach sprzedaży prasy, a także rozprowadzane w sieciLeroy Merlin.
Dołącz do dyskusji: Nowy tytuł obsługiwany przez Ad Concept