Nowy wizerunek HBO
HBO Central Europe wprowadza we wrześniu br. w Europie Środkowej nowy system identyfikacji wizualnej kanału HBO.
Ogłosił to wczoraj Jim Helfgott, wice-prezes ds. sprzedaży i marketingu HBO.
Nowa identyfikacja wizualna obejmie wszystkie materiały i działania antenowe oraz pozaantenowe w Polsce, Czechach, Rumunii, Bułgarii, na Węgrzech i Słowacji. Znak towarowy kanału oraz jego hasło reklamowe - To nie telewizja, to HBO - pozostaną bez zmian. Dotychczasowy system identyfikacji wizualnej funkcjonował w regionie od 5 lat.
Nowy wizerunek HBO jest wyjątkowy - elegancki i bardzo przebojowy. Celem zmiany identyfikacji wizualnej nie jest szokowanie widzów, ale informowanie ich o naszych produktach w rozrywkowy i ciekawy sposób. Nowy wizerunek HBO jest spójny, wyważony i odwołuje się do działań antenowych i pozaantenowych, które, mam nadzieję, okażą się atrakcyjne dla naszych abonentów - dodał Michal Povolny, Dyrektor Kreatywny HBO CE.
Działania antenowe obejmują materiały oraz elementy wizerunku antenowego w lokalnej wersji językowej, a działania pozaantenowe - nowe projekty witryny internetowej oraz materiałów korporacyjnych, reklamowych i firmowych. Zmiany będą wprowadzane sukcesywnie od września br.
Projekt został zrealizowany przez międzynarodową agencję Ostra Delta z siedzibą w Hiszpanii, która specjalizuje się w opracowywaniu strategii marki oraz tworzeniu animacji, grafiki i efektów specjalnych na potrzeby rynku telewizyjnego. Agencja posiada biura w Madrycie i Paryżu. Do tej pory zaprojektowała system identyfikacji wizualnej 70 kanałów w 15 krajach, m.in. Cinemax w Ameryce Południowej i Europie Środkowej, stacji France 2 oraz Canal+ w Francji, TVE, Tele5, Anteny 3 w Hiszpanii, RTL w Niemczech oraz Warner TV w Ameryce Południowej.
Dołącz do dyskusji: Nowy wizerunek HBO