SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Obsługą reklamową i mediową Whirlpoola w Europie zajmie się WPP

Firma Whirlpool, producent sprzętu AGD rozstrzygnął przetarg na obsługę marketingową w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Firma postanowiła skonsolidować tu obsługę mediową i reklamową w holdingu reklamowym WPP.

Trwający od 9 miesięcy przetarg dotyczył obsługi kreatywnej, mediowej, a także działania w obszarze digital, shopper marketing i PR.
Whirlpool zdecydował się skonsolidować obsługę tych wszystkich działań w regionie EMEA w holdingu reklamowym WPP, do którego należą m.in. agencje VMLY&R, Mindshare, Wavemaker. Decyzja dotyczy także rynku polskiego.

Agencje rozpoczną obsługę Whirlpoola od stycznia 2021 roku. Zajmą się nią zespoły prowadzące biznes z Mediolanu.

Współpraca obejmuje działania kreatywne, mediowe, cyfrowe, marketingowe i PR. Będą je realizować przedstawiciele takich agencji WPP, jak Wunderman Thompson, VMLY&R, M / SIX, Burson Cohn & Wolfe, Geometry, Hogarth i AKQA.

Będą pracować dla wszystkich markach Whirlpool, w tym KitchenAid, Whirlpool, Hotpoint, Bauknecht, Indesit i Privileg.Wcześniej ich obsługą zajmowało się kilka różnych agencji.

Decyzja Whirlpoola, żeby skonsolidować działania w zakresie marketingu kreatywnego, cyfrowego, ATL, BTL, shopper marketingu i PR-u dla wszystkich swoich marek w regionie EMEA została podjęta po rozpatrzeniu ofert sześciu globalnych grup marketingowych.

Gilles Morel, prezes EMEA i wiceprezes wykonawczy Whirlpool Corporation, powiedział:  - W miarę rozwoju podejścia Whirlpool do marketingu i komunikacji zorientowanych na klienta w regionie EMEA, szukaliśmy silnego partnerstwa opartego na dogłębnym zrozumieniu naszej działalności i pasją do naszych marek. Byliśmy pod wrażeniem zaangażowania WPP w tworzenie odpowiedniego zespołu do długoterminowej współpracy i jesteśmy przekonani, że ich kreatywność i determinacja wzmocnią nasze marki poprzez w pełni zintegrowaną strategię rozwoju.

W marcu ub.r. Whirpool wybrał agencję Ogilvy do obsługi reklamowej jej marek w Europie Środkowej i Wschodniej.  

Dołącz do dyskusji: Obsługą reklamową i mediową Whirlpoola w Europie zajmie się WPP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl