Od 16 września w nowych barwach
W związku z wprowadzeniem przez PTK Centertel marki Orange w Polsce, uległa zmianie oficjalna nazwa piłkarskich rozgrywek ligowych w Polsce.
Od 16 września obowiązuje nowa oficjalna nazwa Orange Ekstraklasa. Nowe logo Głównego Sponsora Orange Ekstraklasy pojawiło się na polskich stadionach i strojach zawodników w ostatniej kolejce rozgrywek.
"Jesteśmy przekonani, że podejmując decyzję o rebrandingu dokonaliśmy dobrego wyboru, w szczególności w kontekście długoterminowej strategii rozwoju naszej firmy. Wierzymy, że nasze uczestnictwo w rodzinie Orange wpłynie na wzrost satysfakcji naszych klientów i pozwoli zaprezentować im bardziej atrakcyjne oferty, zbudowane na bazie doświadczeń i międzynarodowego wsparcia Grupy" - powiedział Jean-Marc Vignolles - Dyrektor Generalny PTKL Centertel - "Jest to także bardzo dobra wiadomość dla naszych udziałowców, partnerów i pracowników, zarówno PTK Centertel jak i całej Grupy TP, ponieważ oznacza to wzrost wartości firmy."
"Mimo bardzo krótkiego okresu realizacji projektu sponsoringowego udało się nam doprowadzić do uruchomienia ogólnie dostępnego magazynu na antenie TVN
i TVN24, którego jesteśmy sponsorem. Dzięki naszej determinacji oraz pokaźnemu zaangażowaniu finansowemu polscy kibice po raz pierwszy od 3 lat mogą oglądać bramki z meczów ligowych na antenie telewizji otwartej" - powiedziała Iwona Kossmann - Członek Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży.
"Ponadto, już od pierwszego meczu rundy wiosennej uruchomiliśmy szereg serwisów dla kibiców piłkarskich. Na szczególną uwagę zasługuje unikalny serwis Video Orange
Ekstraklasa, który pozwala na oglądanie najciekawszych fragmentów meczów na wyświetlaczach telefonów komórkowych i to już zaraz po zakończeniu spotkania. Obok ww działań realizowane były również działania okołosponsoringowe takie jak Orange Fair Play, których głównym celem jest promowanie pozytywnych wzorców zachowań na stadionach."
PTK Centertel od początku rundy wiosennej sezonu 2004/2005 jest Głównym Sponsorem Ekstraklasy piłkarskiej. Umowa sponsoringowa, między PTK Centertel
a Polskim Związkiem Piłki Nożnej została zawarta 1 lutego 2005 roku. Dzięki tej umowie kluby występujące w Idea Ekstraklasie przez 3,5 sezonu, (tj. do czerwca 2008 roku) otrzymają wsparcie finansowe w wysokości 31,6 mln złotych.
Wśród swoich działań w ramach strategii Grupy TP, Idea wraz z Telekomunikacją Polską S.A. Głównym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski - realizuje szereg przedsięwzięć promujących polską piłkę nożną.
Dołącz do dyskusji: Od 16 września w nowych barwach