Odświeżony magazyn LOT-u podoba się czytelnikom
Polskie Linie Lotnicze LOT przeprowadziły wśród swoich pasażerów badania dotyczące oceny magazynu pokładowego "Kaleidoscope" - wydawanego od kwietnia 2008 roku przez agencję Kava Kava. Zarówno wygląd, jak i zawartość merytoryczna odświeżonego w kwietniu pisma zostały pozytywnie ocenione przez ponad 80 proc. czytelników.
Wygląd i forma magazynu pokładowego zyskały wysokie oceny u 86 proc. respondentów. Ankietowani pasażerowie LOT pozytywnie wypowiedzieli się na temat wyglądu i atrakcyjności okładek "Kaleidoscope", które podobały się 75 proc. z nich. Aż 78 proc. respondentów uznało za atrakcyjne artykuły i zawartość tekstową magazynu, a 86 proc. podoba się podział "Kaleidoscope'u" na działy tematyczne (przyloty, odloty, shopping i relax) i dwie oddzielne wersje językowe.
- Cieszymy się, że pasażerowie LOT tak pozytywnie ocenili wprowadzone przez nas zmiany - mówi Marcin Kacprzyk, wydawca w Kava Kava.
Nowa makieta "Kaleidoscope" ukazała się w kwietniu 2008 roku. Miesięcznik przeszedł gruntowną modernizację, która objęła m.in. zawartość merytoryczną (nowe działy i rubryki), layout (nowoczesna szata graficzna), czy oprawę (różne formaty papierów, etc.).
Specjaliści z Kava Kava zaproponowali odejście od typowej formy magazynu podróżniczego, dodając treści związane z szeroko pojętą kulturą, designem, sportem, nowymi technologiami, motoryzacją oraz rozrywką. Pismo podzielone zostało też na dwie oddzielne części: polską i angielską wersję językową.
Dodatkowo, do tworzenia magazynu agencja zaprosiła znane osobistości, które przygotowują felietony, artykuły i zdjęcia. Są to m.in.: Grzegorz Miecugow, Bartek Chaciński, Zbigniew Wodecki, Michał Ogórek, Marek Kondrat, Robert Makłowicz, Dorota Zawadzka, Kurt Scheller i Pascal Brodnicki.
Dołącz do dyskusji: Odświeżony magazyn LOT-u podoba się czytelnikom