Ofensywa BMW
Ostatni tydzień w reklamie internetowej upłynął pod dyktando reklamodawców z branży motoryzacyjnej.
Największą kampanię tego sektora rozpoczął koncern BMW.
„Niemcy w promocji modeli z rocznika 2007 stawiają na połączenie dwóch, chyba najważniejszych dla większości kierowców cech samochodu, dynamiki i oszczędności. Warto wspomnieć, że bawarski koncern wspiera swoim wizerunkiem Robert Kubicę” – czytamy w raporcie o nowych kampaniach i kreacjach reklamowych, które debiutowały w ubiegłym tygodniu firmy Observer.
W sektorze reklamy samochodowej widoczne były takie marki jak: Citroen w nowej kampanii modelu C5, Toyota (Hilux 4x4), Opel. Tradycyjną aktywnością wykazała się branża finansowo-ubezpieczeniowa. Kampanie Toyota Bank, Citibank Handlowy, Lukas Bank, Polbank EFG.
Jeśli chodzi o reklamę funduszy inwestycyjnych to najaktywniej reklamowała się spółka Investors TFI. Reklamę ubezpieczeniową w ubiegłym tygodniu zdominowała firma PZU, wspierając kampaniami OFE Złota Jesień i produkt Strefa Zysków.
„W telekomunikacji po dużej kampanii promocyjnej teraz tylko kilka nowych kreacji marki Play, która zgodnie z naszymi oczekiwaniami, małymi krokami przemieszcza się ze strefy reklamy wizerunkowej w kierunku reklamy informacyjnej o konkretnych ofertach cenowych” – pisze dalej Observer.
Największe portale nadal prowadzą głównie działania autopromocyjne. Wyjątkiem może być tutaj Interia, która w minionym tygodniu prowadziła promocję poczty internetowej poza własnym serwisem. Interia zasługuje na uwagę jeszcze z innego powodu. Pojawiły się dwa nowe serwisy należące do tego portalu, motoryzacyjny – Poboczem.pl i społecznościowy – Zrobie.to. Nie są to klasyczne podstrony, a „niezależne” wortale. Zdaniem Observera takie działania będą coraz bardziej popularne wśród największych graczy.
Z dużych kampanii poza głównymi sektorami: reklamowano środek czyszczący CIF, kampanię na swoje 15-lecie w Polsce rozpoczęła sieć restauracji Mc Donalds.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa BMW