Ofensywa Peugeot 407 SW
Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię wizerunkowa Peugeot 407 SW
Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię wizerunkową towarzyszącą wprowadzeniu na rynek nowego Peugeot 407 SW. Kampania obejmuje telewizję, kino, Internet oraz prasę ogólnopolską.
Peugeot 407 SW stanowi rozwinięcie gamy wprowadzonego na rynek w czerwcu br. modelu 407. Swoją stylistyką przełamuje nudne standardy panujące od lat w tym segmencie samochodów zdominowanym przez niemieckiego Passata. Stąd właśnie bierze się hasło przewodnie całej kampanii – „Znów warto rozmawiać o samochodach”. Całkowita długość Peugeot 407 SW została, w porównaniu z wersją sedan, zwiększona do 4,763m, a zwis tylny o 87mm. Wysokość auta wynosi 1,486m (+41mm), a jedną z głównych cech wyróżniających 407 SW jest przyciemniany panoramiczny szklany dach.
Spot reklamowy przedstawia Peugeot 407 SW jako jedyny „prawdziwy” samochód pośród wszystkich jeżdżących po ulicach. Nakręcony z rozmachem film prezentuje Peugeot 407 SW na tle zbudowanych w wielkiej skali samochodów zabawek dla dzieci. Hasło kampanii: „Znowu warto rozmawiać o samochodach” w jednoznaczny sposób podkreśla mocny charakter, rasową stylistykę oraz „dojrzałość” prezentowanego modelu.
Projekty prasowe w warstwie wizualnej podkreślają imponujący rozmiar oraz sylwetkę samochodu. Ponadto prezentują 2 grupy głównych korzyści modelu 407 SW: komfort i bezpieczeństwo.
Działania ogólnopolskie rozpoczęły się 18 października i będą prowadzone w 2 fazach. Pierwsza faza obejmuje zaproszenie na prezentację auta w salonach Peugeot podczas Wielkiego Weekendu między 23-24 października natomiast w drugiej fazie rozpoczyna się kampania wizerunkowa. Obejmuje ona kampanię telewizyjną, która potrwa do 7 listopada; prasową oraz internetową - do połowy listopada oraz kinową - emitowaną do grudnia. Ponadto do koncesjonerów Peugeot został skierowany komplet prasy dealerskiej, radio oraz materiały POS.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa Peugeot 407 SW