SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Oferta miejska"

To wspólny pakiet reklamowy "Gazety Wyborczej", krakowskiego Radia Złote Przeboje oraz dziennika "Metro" w Krakowie.

"Oferta miejska"

To wspólny pakiet reklamowy "Gazety Wyborczej", krakowskiego Radia Złote Przeboje oraz dziennika "Metro" w Krakowie.

"Gazeta Wyborcza" jest najchętniej czytanym, po "Dzienniku Polskim", dziennikiem w Krakowie - jej czytelnictwo utrzymuje się na poziomie przekraczającym 15%.
"Metro" ma 7 % udziału w rynku czytelnictwa, a Radio Złote Przeboje jest najchętniej słuchaną stacją w Krakowie  (14% udziału w rynku słuchalności)*.

Reklama pakietowa w tych trzech mediach Agory zapewni klientom bardzo szerokie dotarcie - do ponad 35% Krakowiaków - i jest w stanie efektywnie budować kampanię reklamową, zarówno wizerunkową, jak i sprzedażową.

"Oferta miejska" jest kolejnym zintegrowanym pakietem reklamowym przygotowanym przez Agorę. Od początku tego roku spółka zaczęła proponować wspólne pakiety reklamowe - w chwili obecnej oferuje "Podwójne uderzenie" - wspólną ofertę "Gazety Wyborczej i "Metra" w niektórych dużych miastach - czytamy w komunikacie.

* Czytelnictwo prasy w Krakowie  PBC Daily I 2005 - V 2005, oraz słuchalność stacji wg TGI grudzień 2004 - iii 2005

Dołącz do dyskusji: "Oferta miejska"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl