SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ojciec Mateusz” dalej hitem TVP1. 3 mln widzów i 10,26 mln zł z reklam

21. sezon „Ojca Mateusza” oglądało średnio 2,97 mln osób. W porównaniu do emitowanej rok temu 19. serii, widownia produkcji spadła o 140 tys. oglądających. Serial nadal dawał TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego w 4+. Wpływy z reklam wyniosły 10,26 mln zł.

„Ojciec Mateusz”, fot. TVP„Ojciec Mateusz”, fot. TVP

Premierowe odcinki 21. serii „Ojca Mateusza” emitowane były w TVP1 w czwartki o godz. 20.35, w okresie od 28 lutego do 13 czerwca br. Oglądało je średnio 2,97 mln widzów. Przełożyło się to na 20,45 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,47 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się odcinek serii z 7 marca. Zgromadził on przed telewizorami 3,38 mln oglądających.

Względem analogicznego okresu ubiegłego roku, widownia „Ojca Mateusza” spadła o 140 tys. osób. Wówczas dziewiętnasta edycja produkcji średnio przyciągała przed ekrany 3,11 mln osób, co przełożyło się na 20,91 proc. udziału w 4+, 13,68 proc. w 16-49 oraz 16,04 proc. w 16-59.

TVP1 w czasie emisji „Ojca Mateusza” nadal była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w grupie 4+. Drugie miejsce zajął TVN, nadający wówczas serial „Na Wspólnej” oraz teleturniej „Milionerzy”, co przełożyło się na 12,30 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat (gł. „Nasz nowy dom” i „Przyjaciółki”; 9,36 proc.) oraz TVP2 (gł. powtórki „Dance Dance Dance” i „Europa da się lubić - 15 lat później”; 4,07 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej na prowadzenie wysunął się już jednak TVN.

Wpływy reklamowe wokół „Ojca Mateusza 21” wyniosły 10,26 mln zł. Dla porównania „Ojciec Mateusz 19” zarobił z reklam 7,87 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.

Dołącz do dyskusji: „Ojciec Mateusz” dalej hitem TVP1. 3 mln widzów i 10,26 mln zł z reklam

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
qwerty
Ja czekam na odcinek w którym ukradną mu rower. :)
odpowiedź
User
Irek
Nudny serial i ustawione jak flaszki olejem niech znika anteny nie da się oglądać
odpowiedź
User
JaceK
Na Wspólnej przed całe Lato od poniedziałku do czwartku 20:15 TVN Będzie gorąco
odpowiedź