SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

OK Human stawia na abstrakcyjne konteksty w kampanii Purox

Ruszyła kampania reklamowa marki detergentów Purox (Clovin), przygotowana przez agencję Małgorzaty Drozdowskiej i Agnieszki Klimczak – OK Human.

Reklama PuroxReklama Purox

Android w spodniach w kant, pranie zalegające na tronie i seans spirytystyczny w nowej kampanii detergentów Purox, tym razem ułatwiających prasowanie.

Purox, marka uniwersalnych detergentów do prania polskiej firmy Clovin, tym razem rusza z odsieczą wszystkim, którzy nie znoszą nie tylko prania, ale i prasowania. W najnowszej kampanii autorstwa agencji OK Human, Purox powraca do humorystycznych historii o praniu w ramach platformy komunikacyjnej “Cokolwiek masz dziś w plamach”. 

Zobacz: Krajobraz jak z "Gry o tron" w reklamie proszku do prania Purox

Siły nadprzyrodzone w kampanii Purox

Bohaterowie są osadzeni w zaskakujących kontekstach – androida zdradzają spodnie prasowane w kant, król nie może zasiąść na zawalonym praniem tronie, a ilość prania budzi podejrzenia o działanie sił nadprzyrodzonych.

Kampania reklamowa składa się ze spotów o długości 60, 30 i 5 sekund w telewizji, na VOD i w digitalu, bumperów, statycznych visuali do kampanii digitalowej, OOH, działań social media  i shopperowych.

- Kontekst jest może abstrakcyjny, ale oddaje głęboko ludzkie i prawdziwe insighty o praniu – bo kto z nas nie ma w domu krzesła, na którym niczym wyrzut sumienia zalega pranie, albo czy nie każdy z nas zastanawiał się skąd cały czas bierze się tyle prania w koszu?- mówi Małgorzata Drozdowska cofounder OK Human, która razem z Agnieszką Klimczak odpowiada za platformę Purox.

– Strategia bycia niedosłownym, wykorzystania abstrakcyjnego humoru, zadziałała świetnie – mówi Bartosz Woźnicki, vice president sales&marketing Clovin.

 Spoty wyreżyserował ponownie Kuba Michalczuk, a za produkcję po raz kolejny odpowiadała Papaya Films.

Dołącz do dyskusji: OK Human stawia na abstrakcyjne konteksty w kampanii Purox

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
news dnia
tygodnia, miesiąca, roku, dekady
odpowiedź