Okocim w telewizji
Wczoraj ruszyła kampania reklamowa piwa Okicim Mocne
1 lipca ruszyła nowa promocja Okocim MOCNE "Zasmakuj w mocnych wrażeniach". Akcja została przygotowana z myślą o mężczyznach, którzy kochają przygodę, szukają mocnych wrażeń i marzą o wyjątkowych przeżyciach.
Promocję wspiera 30-sekundowy spot telewizyjny, którego pierwsza odsłona nastąpiła 12 lipca.
Reklama emitowana będzie na antenie m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4.
Akcję komunikuje dodatkowo 350 billboardów w całym kraju i całostronicowe reklamy prasowe (Tele Tydzień, dodatek telewizyjny do Gazety Wyborczej, Tele Magazyn, Wprost, Newsweek, Auto Świat, CKM i Playboy). Informacje na temat promocji znajdują się również na materiałach POS. W sprzedaży dostępny jest specjalny, promocyjny czteropak Okocim Mocne.
Kreacja spotu promocyjnego- Saatchi&Saatchi
Zakup mediów - Initiative Media
Kreacja materiałów POS - BrandLine
Strona internetowa - Byss
Idea promocji to autorski pomysł działu marketingu marki OKOCIM.
Dołącz do dyskusji: Okocim w telewizji