„Okulary robią krecią robotę!” w nowej kampanii klinik Optegra
„Okulary robią krecią robotę!” - pod takim hasłem ruszyła kolejna odsłona kampanii informacyjno-edukacyjnej klinik okulistycznych Optegra. Za jej przygotowanie odpowiadają firmy marketingowe Personage Media Boutique Agency i BWPR.
Akcja ma za zadanie wpłynąć na wzrost świadomości pacjentów w zakresie nowoczesnych metod laserowej korekcji wzroku.
Głównym bohaterem przekazu został kret. Działania realizowane są m.in. w internecie.
Za zakup mediów odpowiada Personage Media Boutique Agency. Działania informacyjno-edukacyjne realizowane są głównie w mediach internetowych i prasie. Kampania wspierana jest także przez działania public relations prowadzone przez agencję public relations BWPR.
Projekty wykorzystywane w kampanii zaprojektowała agencja kreatywna Brave Brain. Są one drugą częścią kampanii „Przejdź na sokoli wzrok” realizowanej od sierpnia br.
W ramach akcji „Przejdź na sokoli wzrok” pacjenci mają zapoznać się z nowoczesnymi metodami korekcji wad wzroku, a także z najnowszymi odkryciami naukowymi w dziedzinie okulistyki.
Dołącz do dyskusji: „Okulary robią krecią robotę!” w nowej kampanii klinik Optegra