SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Onet-RASP z mniejszą przewagą nad Wirtualną Polską, w dół Facebook (Megapanel z marca)

W marcu br. strony Grupy Onet-RASP zanotowały minimalnie więcej (o 21 tys.) użytkowników niż serwisy Grupy Wirtualna Polska, utrzymując pierwsze miejsce wśród polskich wydawców. W skali miesiąca wśród czołowych stron spadki zanotowały tylko Facebook i Filmweb.

Strony Grupy Onet-RASP w marcu br. odwiedziło 15,98 mln użytkowników, o 877 tys. więcej niż rok wcześniej i o 198,3 tys. więcej niż miesiąc wcześniej. Serwisy Grupy Wirtualna Polska w skali roku zyskały 1,28 mln użytkowników, a w skali miesiąca 318,5 tys. - wynika z danych Megapanelu PBI/Gemius.

Tym samym Grupa Onet-RASP pozostała liderem zasięgowym wśród polskich wydawców, przy czym jej przewaga nad Grupą WP zmalała w skali miesiąca o 120 tys. użytkowników, do 21 tys. W lutym, pod dołączeniu do jej wyników ruchu z NK.pl, Grupa Onet-RASP wyprzedziła Grupę WP (więcej na ten temat), która liderowała przez wcześniejsze dwa miesiące.

Ogółem zdecydowanym liderem w polskim internecie jest Google, przed Facebookiem i YouTube’em. Strony Google w marcu odwiedziło 20,76 mln internautów, o 841,1 tys. więcej niż w marcu ub.r. i o 110,7 tys. niż w lutym br. Facebook w skali roku zyskał 1,06 mln użytkowników, ale w skali miesiąca stracił 220,5 tys.

W czołowej dwudziestce grup stron spadek zasięgu z miesiąca na miesiąc zanotował jeszcze tylko Filmweb - o 590,7 tys. użytkowników.


Wśród polskich grup serwisów objętych audytem site-centric na czele są trzej wydawcy: oprócz Onetu i RASP oraz Grupy Wirtualna Polska także Grupa Allegro-GG, której strony w marcu br. zanotowały 15,23 mln użytkowników, o 832,9 tys. mniej niż przed rokiem (w międzyczasie wydzielono z niej Ceneo.pl), a o 351 tys. więcej niż miesiąc wcześniej.

Grupa Interia.pl w skali roku zyskała 381,1 tys. użytkowników, a w skali miesiąca - 378,9 tys., natomiast Grupa Gazeta.pl w skali roku straciła 1,33 mln użytkowników (we wrześniu br. zakończyła bliską współpracę z portalem MSN należącym do Microsoftu), a w skali miesiąca zyskała 106 tys.


Adres Google.pl odwiedziło o 962,4 tys. internautów więcej niż przed rokiem i o 130,1 tys. niż miesiąc wcześniej, natomiast Google.com zyskał w tych ujęciach 371,2 i 357,2 tys. użytkowników. Adresy Facebooka i YouTube’a zanotowały zmiany zasięgu identyczne jak całe te portale.

Onet miał o 225,1 tys. użytkowników więcej niż w marcu ub.r. i o 209,9 tys. więcej niż w lutym br. Allegro.pl - odpowiednio o 17,3 i 360 tys. więcej, a WP.pl - o 60,2 tys. mniej i 280,5 tys. więcej.

Pozostałe wyniki na drugiej podstronie

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: Onet-RASP z mniejszą przewagą nad Wirtualną Polską, w dół Facebook (Megapanel z marca)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rysiek z klanu
Droga redakcjo.
Ja rozumiem że na bezrybiu i rak ryba, newsów za bardzo nie ma... ale jaranie się i robienie gorącego tematu z tego, że jedna firma przegoniła drugą firmę w badaniu, które same te firmy same nadzorują i dają z dużym opóźnieniem jest po prostu słabe. Tym bardziej, że same dokupują różne strony żeby pod kreską się zgadzało, a spójności w tym żadnej. Domeny główne to miejsce 5 i 7 w zestawieniu. To jak podniecanie się, że w marcu padał śnieg, a dzisiaj świeci słońce. Być może w budynku WP i Onetu to wywołuje jakiś dreszcze emocji, a jeśli już to w kilku pokojach, ale to na pewno nie zasługuje na czerwony pasek z napisem Gorący temat.
odpowiedź
User
4fun.tv
A na 4fun.tv trzeci raz w ciągu ostatniego miesiąca obraz się zaciął i stoi od 16:32. Kto jest tam teraz dyrektorem?
odpowiedź
User
4fun.tv
Oczywiście mówiłam o telewizji 4fun.tv.
odpowiedź