„Operacja M.E.A.L.” w kampanii żywności M.E.A.L.
W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa artykułów żywnościowych M.E.A.L. skierowanych zwłaszcza do osób podróżujących i interesujących się militariami. Realizacją akcji zajmuje się dom mediowy Vizeum Polska.
W ramach akcji na stronie Operacjameal.pl realizowany jest konkurs, w którym należy przesłać zdjęcie pokazujące, jak produkty M.E.A.L. sprawdzają się w codziennym użytku np. pod namiotem, w podróży lub w innej sytuacji. Konkurs potrwa do 25 lipca, do wygrania jest kurs strzelecki z byłymi operatorami GROM.
Ponadto emitowane są reklamy podkreślające, że produkty M.E.A.L. cechuje wysoka kaloryczność oraz że są one sprzedawane w treściwych dużych porcjach w metalowych opakowaniach.
Kampania obejmuje telewizję (m.in. spoty sponsoringowe), prasę oraz internet (reklamy performance i wizerunkowe m.in. na Facebooku i w Google).
Za przygotowanie i realizację działań odpowiada dom mediowy (należący do Dentsu Aegis Network Polska).
Dołącz do dyskusji: „Operacja M.E.A.L.” w kampanii żywności M.E.A.L.