SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Opowieść o dębie reklamuje piwo Kasztelan Niepasteryzowane (wideo)

Pod hasłem „Świeże z natury” wystartowała kolejna odsłona telewizyjnej kampanii reklamowej piwa Kasztelan Niepasteryzowane (produkowanego przez Carlsberg Polska). Akcję przygotowały firmy Red8 Advertising, PHD Media Direction i MSL Group.

W nowym spocie Kasztelana Niepasteryzowanego bohaterzy pijąc to piwo, opowiadają o kasztelanie, który przed wiekami zasadził dąb rosnący nieopodal. - Jest to kontynuacja naszej kampanii, w której podkreślamy naturalne walory Kasztelana Niepasteryzowanego - mówi Maciej Szalaty, marketing manager marki Kasztelan w Carlsberg Polska.

Poprzednia reklama z tego cyklu była emitowana latem ub.r. (obejrzyj ją).

Nowy spot będzie nadawany do końca sierpnia br. m.in. w stacjach z oferty TVP, TVN i Polsatu.

Kreacją i produkcją reklamy zajęła się agencja Red8 Advertising, za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction, a działania PR prowadzi agencja MSL Group.

Dołącz do dyskusji: Opowieść o dębie reklamuje piwo Kasztelan Niepasteryzowane (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
GieKa
W tle łany zboża czyli mamy jakiś lipiec, sierpień a facet wyciąga z kieszenie żołędzia i wsadza w ziemię. Dęby owocują tak gdzieś w październiku. Jeśli to żołądź zeszłoroczny to z tego nasadzenia dębu raczej nie będzie.
odpowiedź
User
xikom
kasztelan to urzędnik, więc który to imić kasztelan posadził to drzewo, bo przed wiekami boło ich wielu. Równie dobrze można powiedzieć, że jego żona opiekowała się tym dębem, tyle że nic z tego nie wiadomo.
odpowiedź