SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Orange Polska ruszył z przetargiem mediowym

Orange Polska rozpoczyna przetarg na obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżetu operatora broni Initiative (IPG Mediabrands).

Orange Polska rozpoczął przetarg na planowanie i zakup mediów. Firma wysłała zapytania do wybranych agencji mediowych. Ich nazw nie udało nam się ustalić.

Komentarza na temat prowadzonego postępowania odmówił Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange. Ale też nie zaprzeczył informacjom o rozpoczętym procesie przetargowym.

Obecnie obsługą mediową operatora zajmuje się dom mediowy Initiative, wybrany do współpracy przez Orange w grudniu 2014 roku. Agencja wygrywając wówczas przetarg przejęła budżet mediowy telekomu od domu mediowego MEC. Wówczas operator też rozpoczął procedury przetargowe we wrześniu, a zakończył je w połowie grudnia, by współpracę ze zwycięską agencją rozpocząć z początkiem 2015 roku.

Ostatnio Orange skupia się w swoich kampaniach na promocji Orange Love.

Operator należy do czołówki 10 największych reklamodawców w Polsce. W okresie od stycznia do lipca br. wydał na reklamę w mediach tradycyjnych 237,2 mln zł – 24,5 proc. mniej w porównaniu z tym samym okresem ub.r.

Orange w ostatnim czasie skutecznie zaskarżył do Komisji Etyki Reklamy spot tv Polkomtela pod hasłem „Ja+ Na Kartę” - KER uznała, że reklama ta ośmiesza Orange Polska.

 

Dołącz do dyskusji: Orange Polska ruszył z przetargiem mediowym

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pinionc lubi cisze
Koperty poszły w ruch!
odpowiedź