SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Osoby z niepełnosprawnościami i nadwagą reklamują River Island

Marka odzieżowa River Island do udziału w kampanii kolekcji jesień-zima 2018/2019 zaprosiła modelki i modeli z niepełnosprawnościami, rzadkimi chorobami lub nadwagą.

W spocie "Labels Are For Clothes" występuje m.in. mężczyzna na wózku inwalidzkim, modelka plus size młoda dziewczyna z Zespołem Downa czy kobieta z protezą nogi. Marka, przełamując tabu, pokazuje, że "etykietki są dla ubrań, a nie ludzi".

Bohaterowie kampanii wystąpili także w sesji zdjęciowej.

To już kolejna kampania River Island tworzona z zamysłem podkreślenia ludzkiej różnorodności. Wiosną tego roku brytyjski producent zaprosił do promowania marki dzieci z niepełnosprawnościami fizycznymi i umysłowymi.

Dołącz do dyskusji: Osoby z niepełnosprawnościami i nadwagą reklamują River Island

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
...
jakiż uroczy dobór "modeli" czarni bez downa, a biali tylko z downem. O ironio to biali stworzyli cywilizację , to u białych niepełnosprawnych włącza się do społeczeństwa (różnie to idzie, ale rozmawia się o tym przynajmniej), a czarni dalej są na etapie chatki z kupy i zostawiania niepełnosprawnych na pustyni...
0 0
odpowiedź