"Panorama" traci widzów
W marcu główne serwisy informacyjne zanotowały wzrost oglądalności - największy "Fakty" i "Wydarzenia".
Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, przygotowanych dla wortalu Wirtualnemedia.pl, najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w marcu 2006 roku były "Wiadomości". Każde wydanie sztandarowego programu TVP1 oglądało średnio ponad 5,6 milionów widzów.
Na drugim miejsce uplasował się "Teleexpress", które - w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku - zyskał prawie 200 tys. widzów.
Sporo nowych odbiorców zyskały też "Fakty" i "Wydarzenia".
Na przeciwnym biegunie jest "Panorama" telewizyjnej "Dwójki", która notuje coraz słabsze wyniki.
Marzec-2006 | |||
Total Individuals | Age(16 - 49) | ||
Opis | AMR | SHR % | SHR % |
WIADOMOSCI | 5638267 | 35,89% | 30,96% |
TELEEXPRESS | 5266770 | 47,31% | 37,78% |
FAKTY | 4192211 | 28,24% | 27,19% |
WYDARZENIA | 3096934 | 21,42% | 22,44% |
PANORAMA 18.30 | 2413929 | 17,71% | 13,30% |
PANORAMA 22.00 | 2237067 | 16,65% | 12,42% |
Marzec-2005 | |||
Total Individuals | |||
Opis | AMR | SHR % | SHR % |
WIADOMOSCI | 5543270 | 35,88% | 30,22% |
TELEEXPRESS | 5083885 | 47,62% | 39,03% |
FAKTY | 3635031 | 24,94% | 23,80% |
WYDARZENIA | 2852060 | 20,32% | 22,40% |
PANORAMA 18.30 | 2421074 | 17,90% | 13,08% |
PANORAMA 22.00 | 2406954 | 18,09% | 13,16% |
Dołącz do dyskusji: "Panorama" traci widzów