SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Paradoks Cloverfield” od J.J. Abramsa trafił na Netflixa po emisji zwiastuna w czasie finału Super Bowl

Bez wcześniejszych zapowiedzi, w nocy z 4 na 5 lutego na Netflixa trafił film si-fi „Paradoks Cloverfield”, za którego produkcję odpowiadają J.J. Abrams i Lindsey Weber. Zwiastun pokazano w czasie meczu finałowego Super Bowl.

„Paradoks Cloverfield” to kontynuacja serii Cloverfield, w skład której weszły „Projekt: Monster” i „Cloverfield Lane 10”. Kolejna część miała wejść do kin dopiero za kilka miesięcy. Zwiastun filmu premierowo pokazano w czasie przerwy reklamowej w czasie finału Super Bowl. Niespodziewanie dla fanów, tej samej nocy cały film pojawił się na Netflixie – to efekt porozumienia amerykańskiej platformy i dystrybutora Paramount Pictures.

Akcja „Paradoks Cloverfield” rozgrywa się w niedalekiej przyszłości. Załoga międzynarodowej stacji kosmicznej próbuje rozwiązać kryzys energetyczny na Ziemi. Eksperymentalna technologia, której używają astronauci, przynosi jednak nieoczekiwane skutki. Zdana na siebie załoga, walczy o przetrwanie.

Reżyserem filmu jest Julius Onah, za scenariusz odpowiada zaś Oren Uziel. W rolach głównych wystąpili Daniel Brühl, Roger Davies, Elizabeth Debicki, Aksel Hennie, Gugu Mbatha-Raw, Chris O'Dowd, John Ortiz, David Oyelowo oraz Zhang Ziyi. Pomysłodawcami filmu są Oren Uziel i Doug Jung. Za produkcję odpowiada firma Bad Robot, producentami zostali J.J. Abrams („Zagubieni”, „Gwiezdne Wojny: Przebudzenie mocy”) i Lindsey Weber („Star Trek: W nieznane”).

Netflix w czwartym kwartale 2017 roku miał ponad 117 mln użytkowników na całym świecie, a jego przychody wyniosły w tym okresie 3,29 mld dolarów.

Dołącz do dyskusji: „Paradoks Cloverfield” od J.J. Abramsa trafił na Netflixa po emisji zwiastuna w czasie finału Super Bowl

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Michau
Mocne 3/10
0 0
odpowiedź