Paralotna dla Kia
Agencja Paralotna przygotowała dla Kia Motors polską edycje europejskiej kampanii wspierającej wprowadzenie na rynek modelu cee'd.
Kampania ma silnie eksponować informacje o nowym modelu KIA, który ma - jako pierwszy samochód w Europie - siedmioletnią gwarancję. Celem dodatkowym jest zaproszenie potencjalnych klientów do odbycia jazd próbnych samochodem KIA cee'd i poinformowanie ich o Dniach Otwartych w salonach KIA. Strategicznie kampania jest kontynuacja działań mających na celu budowę wizerunku marki KIA, jako producenta bardzo dobrej jakości, nowoczesnych samochodów - informuje Michał Holewjusz z agencji Paralotna.
W ramach kampanii Agencja Paralotna przygotowała spot telewizyjny (TVP, TVP3, TVN, TVN7, Polsat, TV4, Discovery, Animal Planet, Canal + Sport, Zone Europa, Kino Polska, AXN, Ale Kino!, VH1), outdoor wielkoformatowy (ponad 20 lokalizacji) oraz layouty prasowe (dzienniki ogólnopolskie, tygodniki opinii, dzienniki lokalne).
Kampania potrwa do końca stycznia.
Dołącz do dyskusji: Paralotna dla Kia