SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PARP w jednym przetargu wybiera agencję PR i dom mediowy

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ruszyła z przetargiem, w którym wybiera agencję do obsługi public relations oraz dom mediowy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybranymi firmami chce pracować przez dwa lata.

Przetarg podzielony jest na 2 części. Pierwsza obejmuje świadczenie usługi polegającej na bieżącym wsparciu zespołu komunikacji i mediów PARP w zakresie działań PR.

Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. pisanie tekstów na podstawie materiałów oraz wytycznych przekazanych przez PARP, wysyłka informacji prasowych i komunikatów do mediów, bieżące wsparcie doradcze oraz merytoryczne w zakresie działań PR. Agencja ta będzie także odpowiadać za obsługę PR np. wydarzeń/konferencji prasowych. Zajmie się również zarządzaniem kryzysowym. Budżet na tę część przetargu wynosi 492,8 tys. zł netto (bez VAT). Umowa ze zwycięską firmą zostanie zawarta na 2 lata.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Druga część przetargu dotyczy pośredniczenia w zakupie powierzchni reklamowej w prasie i na portalach internetowych, czasu antenowego w stacjach radiowych i telewizyjnych.

Wybrana w tej części agencja zajmie się m.in. przygotowaniem i prowadzeniem dwóch rocznych mediaplanów oraz 4 aktualizacji mediaplanu w ciągu okresu realizacji zamówienia, zakupem powierzchni reklamowej w prasie, w tym sporadycznie w prasie zagranicznej, na portalach internetowych o tematyce np. gospodarczej, zakupem czasu antenowego w stacjach radiowych, w stacjach telewizyjnych. Będzie też odpowiadać za nawiązanie współpracy (w tym rekomendowanie i/lub negocjowanie warunków współpracy) z osobami opiniotwórczymi (np. influencerami) w celu realizacji działań np. informacyjnych/promocyjnych PARP. Budżet dla tej części przetargu wynosi 2,26 mln zł netto (bez VAT). Umowa też zostanie zawarta na 2 lata.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 7 sierpnia br.

Dołącz do dyskusji: PARP w jednym przetargu wybiera agencję PR i dom mediowy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zico
Obstawiam jakie będą oferty:
Euvic z prowizją 0,000000000000001 zł
Sigma z prowizja 1,22 zł
Fabaryka Komunikacji Społecznej 5 zł
odpowiedź