Partner of Promotion zarobiła w 2008 roku najwięcej w branży PR
Partner of Promotion zarobiła w mijającym roku ponad 18 mln zł,najwięcej w polskiej branży PR - wynika z rankingu"Home&Market". Natomiast najszybciej, o 142 proc., wzrosły wciągu 2008 roku przychody Glaubicz Garwolińska Consultants.
Polską agencją public relations, która zarobiła najwięcej wmijającym roku, jest Partner of Promotion z przychodami netto wwysokości 18,17 mln zł,- pokazuje ranking opublikowany przezmiesięcznik "Home&Market". Firma utrzymała pierwsze miejscezajęte przez siebie w 2007 roku, kiedy jej przychody wyniosły 14,1mln zł.
Na drugim miejscu znalazła się agencja Glaubicz GarwolińskaConsultants, która zarobiła w ciągu ostatnich 12 miesięcy 12,1 mlnzł, czyli o 142 proc. więcej niż w 2007 roku. To rekordowe wpolskiej branży PR roczne tempo wzrostu przychodów pozwoliło firmieawansować z drugiej dziesiątki rankingu. Natomiast o 76 proc.zwiększyły się rok do roku przychody agencji Telma GroupCommunications, a o 58 proc. - Alert Media Communications.
Z kolei największy spadek przychodów zanotowała w mijającym rokuSigma Poland, która zarobiła w tym czasie 8 mln zł, czyli o 8 mlnzł mniej niż od stycznia do grudnia 2007 roku. Z tego powoduagencja padła z drugiego na ósme miejsce zestawienia.
Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion zarobiła w 2008 roku najwięcej w branży PR