SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paweł Małaszyński i Cezary Żak na billboardzie

16 sierpnia ruszyła kampania zewnętrzna promująca hit jesiennejramówki TVP1 - serial 'Tajemnica twierdzy szyfrów". Kampaniaprowadzona będzie w całej Polsce i potrwa do końca września.

Działania promocyjne obejmują outdoor (backlighty 6x3, FLN 6x8)w największych miastach w Polsce, m.in. w Warszawie, Poznaniu,Szczecinie, Gdańsku, Wrocławiu, Łodzi, Krakowie oraz reklamęprasową (TV Guidy, gazety codzienne, tygodniki opiniotwórcze),radiową i Internetową.

Głównym przekazem kampanii jest: "najbardziej strzeżona"Tajemnica twierdzy szyfrów'" Cała kampania utrzymana jest wspójnej konwencji graficznej, adekwatnej do charakteru i treścipromowanego serialu - filmowe, wojenne tło, duży tytuł, wyrazistepostacie w niemieckich mundurach podkreślające szczególną dbałość orealia historyczne.

ttetertretbeeebebenten

Kampanię zleciło i skoordynowało Biuro Marketingu i PromocjiTVP. Koncepcję graficzną stworzyła Agencja Reklamowa Human ad,scenariusz i spoty radiowe przygotował Dział Kreacji BMiP, zaplanowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy ZenithOptimedia Group.

"Tajemnica twierdzy szyfrów" to osadzona w realiach II wojnyświatowej ekranizacja bestsellerowej powieści BogusławaWołoszańskiego pt. "Twierdza szyfrów". 13-odcinkowy fabularnyserial telewizyjny ze znakomitą obsadą w reżyserii AdkaDrabińskiego będzie miał premierę w TVP1 w piątek 7 września ogodz. 20.20. Serial będzie także dostępny w Internecie, gdzie podadresem twierdzaszyfrow.itvp.pl widzowie będą mogli zobaczyćkolejne odcinki tydzień przed ich premierą antenową.

Dołącz do dyskusji: Paweł Małaszyński i Cezary Żak na billboardzie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl