Paweł Wilczak u sąsiadów w reklamie SmartDomu (wideo)
Do emisji trafił nowy spot z Pawłem Wilczakiem i Joanną Brodzik reklamujący program promocyjny SmartDom oferowany przez Plus i Cyfrowy Polsat. Kampanię przygotowały firmy Grey Group Polska, TFP i Media Direction OMD.
Reklama pokazuje, jak Paweł Wilczak pod pretekstem pożyczenia cukru zagląda do sąsiadów i orientuje się, że dzięki SmartDomowi korzystają oni swobodnie z różnych usług telewizyjnych, internetowych i telekomunikacyjnych oferowanych przez Plus i Cyfrowy Polsat. W kampanii reklamowana jest oferta „Drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę”, udostępniona w ramach SmartDomu w maju br. (zobacz szczegóły).
Paweł Wilczak i Joanna Brodzik są ambasadorami reklamowymi SmartDomu od wprowadzenia na rynek w lutym br. W poprzedniej kampanii promowali objętym tym programem kredyt gotówkowy w Plus Banku (więcej na ten temat).
Nowa reklama jest emitowana przede wszystkim w telewizji i internecie.
Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group Polska, produkcją spotu zajęła się firma TFP, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Paweł Wilczak u sąsiadów w reklamie SmartDomu (wideo)