Październikowy „Sens” z nowymi ekspertami i Kayah na okładce
W czwartek 24 września br. na rynku ukaże się październikowe wydanie miesięcznika „Sens” (Wydawnictwo Zwierciadło) z podwójną okładką z wokalistką Kayah. W numerze debiutują nowi eksperci, czyli Katarzyna Miller, Joanna Heidtman i Tomasz Sobierajski, oraz kontynuowana jest akcja społeczna „Solidarność kobiet ma Sens”.
Nowe rubryki w magazynie od października poprowadzą psychoterapeutka Katarzyna Miller, która przyjrzy się bliżej relacjom i związkom, a socjolog Tomasz Sobierajski w „Felietonie sensorycznym” opowie o nowych technologiach i trendach obowiązujących we współczesnym świecie. Natomiast psycholog Joanna Heidtman doradzi jak doskonalić swoje kompetencje społeczne i zawodowe.
Czytelnicy „Sensu” dzięki aplikacji do skanowania QRkodów będą mieli możliwość obejrzenia dodatkowych multimedialnych materiałów na smartfonie lub tablecie. W nowej odsłonie pojawi się także informator o warsztatach psychologicznych.
W październikowym numerze rusza również druga edycja z akcji społecznej „Solidarność Kobiet ma Sens”, która ma zwrócić uwagę na wzajemne wspieranie kobiet w środowisku zawodowym, biznesowym i prywatnym. Ambasadorkami kampanii są Beata Tadla, Marzena Chełminiak, Hanna Samson oraz Agnieszka Sienkiewicz. W ramach akcji w piśmie czytelniczki znajdą debatę przeprowadzoną przez Paulinę Młynarską pt. „Kobieta kobiecie suką”.
Październikowy „Sens” liczy 132 stron i ukaże się w nakładzie 55 tys. egz. Wydanie kosztuje 9,99 zł.
Sprzedaż wydania wspiera kampania w telewizji, prasie („Zwierciadło”, „Dobre Wnętrze”, „M jak Mieszkanie”, tygodnik „Panorama”), radiu (Radio ZET, ZET Gold, ZET Chilli, Radio Kolor, RDC), internecie (Onet, WP, dziennik.pl, Zwierciadlo.pl, e-darling, sukcespisanyszminka.pl, Facebook) oraz punktach sprzedaży (HDS, InMedio).
Z danych ZKDP wynika, że w maju br. sprzedaż ogółem „Sensu” wyniosła 24 352 egz.
Dołącz do dyskusji: Październikowy „Sens” z nowymi ekspertami i Kayah na okładce