Youtuberzy promują eventy z „Wyzwania smaku” Pepsi (wideo)
W nowej reklamie akcji „Wyzwanie smaku” napoju Pepsi występują autorzy kanałów youtube’owych GlamPaula, Damian Kordas, 5 sposobów na, Dharni i Mandzio. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy marketingowe BBDO Warszawa, K2, Media Direction OMD, Ewesa, Pink Pepper Media i Questia.
W spocie youtuberzy krótko opisują, jak w ostatnich dekadach zmieniała się popkultura, czemu towarzyszył napój Pepsi. Podkreślają też, że w ramach tegorocznej akcji „Wyzwanie smaku” realizowany jest cykl eventów Przystanek Smaku Pepsi.
Te eventy zaplanowano w ośmiu miastach (Sosnowiec, Warszawa, Rzeszów, Olsztyn, Gorzów Wlkp., Toruń, Białystok, Słupsk). Pierwszy odbył się 14 lipca w Sosnowcu, a ostatni będzie 2 września w Słupsku. Youtuberzy ze spotu uczestniczą w tych wydarzeniach.
Cała akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet (m.in. media społecznościowe), outdoor oraz punkty sprzedaży (materiały POS). Emitowany jest także spot pokazujący dawne charakterystyczne reklamy i puszki Pepsi.
Ponadto przygotowano edycję puszek Pepsi w stylistyce vintage oraz wizerunkami reklamujących tę markę wiele lat temu piosenkarzy Michaela Jacksona i Britney Spears.
Przygotowaniem spotów zajęła się agencja BBDO Warszawa, a materiałów POS - agencja Pink Pepper. Za działania w internecie odpowiada agencja K2, za zakup mediów - dom mediowy Media Direction OMD, za organizację eventów - agencja Ewesa, a za działania public relations - agencja Questia.
Dołącz do dyskusji: Youtuberzy promują eventy z „Wyzwania smaku” Pepsi (wideo)
smakiem lata jest CC i tyle.